tiistai 26. lokakuuta 2010

Look at the stars look how they shine for you

I'm baaaa-aaack!

Hypersuperpahoittelut epäaktiivisuudesta niin mun kuin Oonankin puolesta, hän kai tulee lähiaikoina takas kehiin, joten älkääs huolehtiko Oonan teksteistä enemmän tykkäävät :)

Vietin syyslomani Kalajoella (Pohjois-Pohjanmaalla) mummolassa, jossa mun vaarikin teki visiitin. Mulla ei hirveästi oo sanottavaa muuta kuin olipahan reissu mutta tuli tehtyä. Oli välillä sellaista sirkusta niin mun kuin isovanhempien (etenkin vaarin) puolelta, eniten vaarin... No, minä olen elossa ja eritoten mun mukana reissannut Onni-shelttikin on hengissä.

Kuvia en hirveästi räpsinyt ja ne harvatkin on koirasta tai Kalajoen (se joki siis) pärskyistä. Ei vaan löytynyt fiilistä vaikka kohteita kyllä oli jokaiselle kädelle, sormelle ja suulle. Perehdyin kyllä mummojen vesijumpan saloihin, koska lähdettiin mummon kanssa käymään Sani Fanissa kun rouvalla itsellään oli vesijumppa. Valitettavasti siellä ei ollut uimavalvojaa, joten olosuhteiden pakossa jouduin mäkin jumppaamaan.

Mulla alkoi juuri uusi jakso koulussa, siinä on esimerkiksi taide- ja kulttuurihistoriaa (tänään oli just ekat kaks tuntia), ruotsia (jag tykätä inte koska jag osata inte), vektoripiirtämistä sekä psykologiaa. Eniten oon innoissani just tosta historiahommelista ja psykologiasta, halusin joskus kasilla psykiatriksi. Kyllä mussa vieläkin kytee pieni kipinä psykiatriks kouluttautumiseen, mutten oo varma oisko mun kannattanut lähteä lukioon ja lukion kautta sit jonnekkin kouluttautumaan paremmin. En tiedä hirveen tarkasti millaiset mahikset on amiksesta etenemiseen... No, jos eka kuitenkin opiskelen itseni media-assariks!

Nyt multa alkaa loppua jutunjuuri, kävin äsken saunassa ja tein kokovartalokuorinnan, joten mulla on aika "plaaaah nukuttaa"-olo. Taidan vetäytyä pois internetin ihmeellisestä maailmasta loppuillaksi ja katsella mitä tarjottavaa paskalootalla (=televisiolla) on tarjottavanaan tänä iltana. Pitäkää lämpöinen syysilta (tai -aamu, -päivä, -aamuyö milloin nyt satuttekaan tämän lukemaan) ja koittakaa välttää syysflunssaa!
 jemina

Päivän tsipale:
 



Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah they were all yellow

Ei kommentteja: