tiistai 28. joulukuuta 2010

Year 2010 is so dead

Välttelen kaikin voimin joululahjapostausta (kuvausinspiraatio come back!), joten mä spottasin tän "testin" Revolutionary Redistä (mun uusi suosikkiblogi ;3 ). Enjoyy!

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
Oon saanut :) Esimerkiksi Sanni, Julia, Tom, Äffä jne koulusta, internetin kautta sit oon tutustunut tän vuoden puolella paremmin Oonaan, Satuun, Ella-Bellaan, Anniin jne. Eli on tullut uusia IRL-ystäviä ja URL-ystäviä (jotka toivon tapaavani joskus!).

2. Oletko tehnyt tänä vuonna jotain mitä et ole ennen tehnyt?
En oo ikinä juhlinut niin railakkaasti laivalla mitä mä nyt pari viikkoa sitten juhlin... Mut tänä vuonna oon ollut paljon asiallisempi ja ystävällisempi kuin ennen!

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
En olee :( Osa musta kaipaa sitä toista osapuolta, mutta sit se mun itsevarma ja vahva puoli taas huutaa koko ajan "sä et tartte ketäääään". Yleensä lyön sitä puolta pesäpallomailalla :D






4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Yhdet möllikisat Onnin kanssa, Hiiden Haukkujen mätsärit, sain tehdä ulkoasun Hiiden Haukuille (saan vähän näkyvyyttä töilleni ;b ), Omniaan pääsy ja uusien kaverien saaminen... Kyllä niitä muistoja löytyy!

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Olen.

6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Kyllä mä olen jonkun verran. Kuten sanoinkin jo alussa, musta on tullut ainakin livenä kypsempi, suvaitsevampi ja ystävällisempi. Ennen en moikannut bussikuskia kuin ujolla "moi *toivottavasti et kuule tervehdystäni joten katson lattiaan*" ja nykyään mä nousen aamuisin oikein leveän hymyn kera ja kajautan "HUOMENTA" ja lähtiessä toivotan hyvää päivänjatkoa.



7. Oletko lihonut?
Vaa'an mukaan kyllä, mutta musta tuntuu että näytän laihemmalta kuin viimevuonna. Lihasta? Who knows!

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
Ennn :) En oo oikeasti mikään "repäisenpä tässä nyt ja hakkaan ihmisiä ja syön lapsia aamupalaksi ja hankin porttikiellon".

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
Oon ollut muutaman kerran joo. En muista mitä katsoin, mutta yksin oon kuitenki ollut!

10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En ole, mutta mulla olis pari päivää aikaa lunastaa ne kaks lävistystä jotka sain joululahjaksi (lahjakortti).

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Ostin? Mä en ostellut tänä vuonna kai muuta kuin vaatteita, asusteita, kirjoja, ruokaa ja bussikortin latauksen. Ehkä noi kaikki oli parasta!

12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Venlan, Niken, Taijan, Rosan, Oonan, Ellan, Annin, Sadun... The list goes on and on!

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
Suurta ahdistusta ei aiheuttanut kenenkään käytös. Lievää ahdistumista aiheutti oma ja erään (nyt entisen) kaverin käytös.

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Koiriin..... :D

15. Mistä innostuit eniten?
Uudesta koulusta!

16. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Onnellisempi. Oisko kliseistä sanoa "oon onnellisempi kuin koskaan"?



17. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Nähnyt enemmän kavereita ja pitänyt peruskoulun jälkeen enemmän yhteyttä, sekä aina voi hieman liikkua enemmän...

18. ...entä vähemmän?
Toivon etten ois ollut joissakin asioissa niin jääräpäinen/tiukkapipoinen vaan nauttinut elämästä.

19. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
Täytyy myöntää ettei oo mitään tiettyä asiaa jonka ehdottomasti muuttaisin.

20. Rakastuitko vuonna 2010?
Ihastuin mutten rakastunut.

21. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
365, yks jokaiselle vuoden päivälle. Kaikki yhden illan jutut tapahtuivat läppärin ja jääkaapin kanssa >;o

22. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Gossip Girl ja Bones.

23. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En.

24. Mikä oli paras musiikillinen löytösi?
The Pretty Reckless ♥ Ja vähän Lady Gaga...





25. Mitä halusit ja sait?
Opiskelupaikan, joululahjoista eritoten Back On Track-loimi Onnille, MP3 soitin ja objektiivi mulle, sain uusia ja kivoja kavereita! Sain myös Lakupoika-kaulakorun ;3

26. Mitä halusit, muttet saanut?
Halusin lähteä Kreikkaan Pefkokseen mutten päässyt. Toisaalta ei makeaa mahan täydeltä! Ja enemmän Pizza Hutin salamipannupizzaa...

27. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Inception, Aliisa Ihmemaassa (en suostu sanomaan Liisa, en suostu en suostu!), Devil (ehkä lähinnä leffaseuran takia joka kiemurteli lähellä lattianrajaa kauhusta :D love you Venla!)

28. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Nothing special. Sain hemmetisti huomiota koulussa kun kannoin tiaraa päässä koko päivän ja kaverit teki kuulutuksen "hyvää syntymäpäivää jemina kuustoista vee peeäs jemina on se jolla on tiara päässä" :p



29. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Tietyt ihmiset ja offffcooors koirat. Myös musa! Ja kirjat!

Jemina

Ei kommentteja: