torstai 23. joulukuuta 2010

I'm singing goodbye to the year before

Heippa taas!

Heti postauksen alkuun mä haluaisin kiinnittää huomiota erääseen Anonyymiltä tulleeseen kommenttiin:
ulkoasu on oikeesti tosi kiva! :)


täst tei blogist tulee varmast suositumpi ja sillee, ku postaatte enemmän kuvii. on oikeesti todella tylsää lukee "huomenna on bilsan koe, en jaksa lukee. meen koht laittaa kaakaota ja sen jälkee salkkata kattomaan. tosi tylsä päivä". noi tommoset on oikeesti tosi tylsiä. jos teidän päivät on tylsiä, arvatkaas vaa onko lukiasta tylsää lukea niitä :) kertokaa oikeesti niistä päivistä, jolloin on tapahtunut jotain erikoista, paljon kuvia, ja saatte varppina paaaljon lukijoita!!!


tää ei ny ollu pahalla, toivoisin vaa et parantaisitte tätä hiukkasen, te kuitenkin vaikutatte kivoilta tytöiltä! ois kans kiva tietää, minkälaisii vaatteita te käytätte jne.
Suurkiitokset tästä kommentista! Me ollaan Oonan kanssa aina avoimia parannusehdotuksille ja tässä oli just mukavasti feedbackia, mä yritän tästä lähtien omalta osin kiinnittää huomiota kuvien lisäilyyn.

Voisin pikaisesti kertoa Ruotsin risteilyllä, jossa olin manspin ja kaverini Rosan kanssa 11.-13.12. Matka oli tosi hauska, juhlittiin laivalla Rosan synttäreitä (onnittelut vielä muru!) ja railakkaasti juhlittiinkin. Sunnuntaina shoppaillessa mä taisin olla kaikista heikoimmalla hapella, vaikka eikö perinteisesti sen pitäis olla itse juhlakalu joka sitä heikkoa happea haukkoo? No, ostelin silti vähän vaatteita ja asusteita. Miun kamera on nyt paikassa X (hienompi nimi ilmaisulle "kadoksissa), joten laitan kuvia myöhemmin tulemaan joululahjakuvien kera! Ostin kuitenkin Gina Tricotista "So Foxy"-t-paidan jossa on kettu edessä, H&M:ltä Bambi-paidan (ja sain kuulla että paita on niin mua, mistähän johtuu? ;3 ), JC'stä kaksi sormusta (hopeinen jäniksenpää ja metallinen musta sormus jossa on piikkejä) sekä vetoketju-korviksia. Gina Tricotista eksyi muuten mukaan myös kultainen peura-sormus! Ostin myös jostain vähän fiinimmästä paikasta pyöreät aurinkolasit (kuten Lady Gagalla videossaan Paparazzi), mutta ne oli onneksi vain 29kr (noin 3e!!!).

Täytyy kyllä myöntää, että vaikken vähästä säikähdä niin hieman pelotti mennä Tukholmassa kun juuri lauantaina se yksi hullu oli räjäyttänyt itsensä. Siellä olikin kadut täynnä poliiseja ja reporttereita kameroiden kanssa haastatellen ihmisiä. Clas Ohlsoniin olisin niin hirviästi halunnut mennä hakemaan koirille heijastinliivit (c'mon, vain 3e kpl!) mutta se oli kiinni just sen itsemurhatyypin takia.

No, tässä nyt muutamia pärstäkertoimia ja päivän asuja. Kolmannessa kuvassa on muuten se So Foxy-paita!



Hirveän moni on valitellut joulukiireistä ja mun täytyy kyllä myöntää ettei mulla kys. ongelmaa oo ollut! Kävin eilen Sellossa ostamassa vikat joululahjat, mutta mulla oli silti aika selvä visio mitä ostan/teen kenellekin, joten en vaan ehtinyt stressaamaan. Vähän pisti hermoihin ihmisten toilailut ja juoksentelut, mä vaan nautin kävelystä Sellon käytävillä joulujuttuja ihastellen. Taisin mä vähän kuunnella niitä kliseisiä joululaulurämpytyksiä jotka normaalisti kaivaisivat mun aivot irti.

Paketoin tänään aamulla vikatkin lahjat ja alan kohta valmistautumaan tän vuoden toisiksi viimeisimpiin agilitytreeneihin Onnin kanssa. Ei mulla muutenkaan ole mitään tähdellistä tekemistä näin aatonaattona (paitsi huoneen siivous, pihan kolaaminen, koirien harjaus ja pesu, tiskien hoito, ruuanlaitto, koko talon imuroiminen...) :) En tiedä yhtään mikä nyt mättää, mutta mulla ei oo enää sellaista lapsenomaista joulumieltä! Kyllähän mä odotan hieman mitä porukat sanoo noista lahjoista ja odotan omia lahjoja, koska tiedän sieltä tulevan esim Back On Track-loimi Onnille ja mulle Ihmishirviöt-kirja.

Tässä teille nyt hieman joulukuvia WeHeartItistä ja päivän tsipale, joka on aina ihanan Hurtsin All I Want For Christmas Is New Year's Day. Viettäkää hauska joulu älkääkä stressatko peppujanne irti! Se joulu tulee kuitenkin joka vuosi ja kyllä se lahjan saaja aina arvostaa lahjaansa, annatte sitten sukat tai ekstrakalliin superhyperison plasma-TV'n.
















Lopuksi vielä joulukorttia miulta ja koirilta!





Tässä nyt vihdoinkin päivän tsipale:





Everywhere the snow surrounds you
And melts your troubles away
I can only hope to feel the same
 
bambi

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voih että sä Jemina olet kaunis! Ihanan persoonalliset kasvot ja aww muutenkin! Todella mukavaa, että huomioit tuon mun aikaisemman kommentin, se lämmitti sydäntä, ja tätä postausta oli kans tosi kiva lukea, kun oli paljon kuvia jne.

Hyvää joulua Oona ja Jemina!

who cares london ambitions kirjoitti...

Apuuva, kiitti! Tässä ihan punastuu... Kiitoksia sulle vielä tuosta kommentista ja on ilo saada palautetta, että nyt tälläistä kuvarikkaampaa postausta on kivempi lukea :) Yritetään kovasti parantaa ja silviissii!

Nyt kun joulukausi on mennyt niin me toivotellaan sulle oikein turvallista uutta vuotta, muista laittaa lasikekkulat päähän jos räjäyttelet rakettejea!

~ Jemina&Oona