maanantai 4. lokakuuta 2010

That i'm okay that i'm fine that its all just in my mind

Heyaaa!
Mun täytyy heti postauksen alkuun hehkuttaa, että Nikke (from Not For Ur Eyes Bitch!), Kalle ja mä ollaan menossa kattelee Bring Me The Horizonia 29. tammikuuta. Lämppäämässä Architects ja The Devil Wears Prada. Tota ekaa lämppääjää en oo kai koskaan edes kuunnellut, joten tuleepa rikastettua musamakua toivottavasti. The Devil Wears Pradaa mun piti mennä kattelee kun ne Suomeen tuli mutta vähän jäi...

Oon tosi innoissani tulevasta keikasta, varsinkin kun TÄNÄÄN ilmesty Bring Me The Horizonin uus albumi There Is a Hell, Believe Me I've Seen It. There Is a Heaven, Let's Keep It a Secret. Täytynee kipasta kaupan kautta(ja pitäisi maksaa ne liputki takas Kallelle joka ne tilas) kotiin.

Nyt istuskelen valokuvaustunnilla bloggaamassa, vaikka mun pitäis tehdä portfoliota. Päätin kyllä kuvata yksin himassa tarvittavat kuvat ja koulussa työstää ne jollain random-ohjelmalla portfolioon. Joten, mulla on tänään 12-16.00 koneella oloa ja Facebookissa hengailua. Koulupäivä kun tänään sattuu sijoittumaan tolle ajanjaksolle.

Hei, mulla ei hirveesti ollut muuta asiaa kun jatkaa tätä tyhjännyhjäystä. Mä jatkan tässä päivääni(Fabetusta siis), viettäkää hauska maanantai. Tiedän kyllä että maanantaina hauskan pitäminen on aika mission impossible, mutta yrittäkkee!

Koitan myöhemmin päivällä postata jotain asukokonaisuutta, nyt mulla oli aikaa aamulla etsiä jopa kadonneita neuletakkeja ja kadonnutta rakkaustoppia. Kaikki löytyi lopulta siististi viikattuna ja ripustettuna vaatekaapista.

jemina
Päivän tsipale:

Ei kommentteja: